2018. december 25., kedd

A karácsony első napja


Marciéknál ebédeltem. Örültem, hogy meghívtak, mert egyedül lettem volna, és a karácsony nekem még mindig a családról szól, bár nem fűződnek hozzá nagyon kellemes emlékeim. 

Utána gyalogosan hazamentem, de annyit ettem, hogy nem gyalogoltam le a telítettségemet az úton. Úgyhogy elhatároztam, hogy elmegyek futni. De mivel kezdett sötétedni, ezért nem a Ligetbe mentem, hanem az Orczy kertbe, amit a gyerekkorunkban Asztalos János ifjúsági parknak neveztek.

Most utánanéztem a Gugliban, hogy 56 októberében a tömeg meglincselte Asztalos Jánost, aki a Pártházat védte. Nem csodálom, hogy nem akarunk rá emlékezni.

Most csak másfél km-t futottam, mert nincsenek azok az útkereszteződések, ahol le szoktam lassítani, és ennyitől már kifulladok. Majd talán később növelem. De nem biztos. Ahogy jól esik.

A születésnapomon volt a szervezet évvégi bulija. Ezen megünnepeltek. Az ügyvezető felköszöntött, még virágot is adott, és Orákulumnak nevezett a Mátrix című filmből. Ezt nekem már korábban is mondta, hogy olyan vagyok mint az Orákulum, de már csak haloványan emlékszem a filmre.


Én meg mondtam, hogy ennyien még soha nem ünnepeltek. A Facebookon is valaki felköszöntött születésnapomra, és aztán egy csomóan. Nagyon jól esett. Pedig mindenhol, ahol csak lehetett, kitöröltem a születésnapi dátumot, talán csak a Linkedin-en nem tudtam.

M. kérdezte, hogy a kislány, akit kisegítettem, felhívott-e, hogy visszaadják a pénzt. Én teljesen elfeledkeztem róla. Nem hívott fel, és most már nem is bánt a dolog. Örülök, hogy egy pillanatra örömet okozhattam a családnak. És most sajnálom a kislányt, akinek 15 éves kora ellenére koldulnia kell. Lehet, hogy mégis csak kellene munkát adnom neki? Felajánlotta, hogy takarítana nálam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése