2019. február 22., péntek

Jókedv, rossz kedv


Nem tudom, hogy milyen kedvem van.

Volt egy megbeszélés, és utána J. azt mondta, hogy többször beszóltam neki. Én nem emlékeztem erre, és kérdeztem, hogy mikor. Erre mondott valamit, amit én tök zavarosnak éreztem, és már nem is emlékszem, hogy miket is mondott.

Aztán mondtam, hogy jól érzi, mert megváltozott a viszonyom hozzá. Még felhozta, hogy én azt mondtam, hogy haragszom rá, mert kétségbe vonta, hogy mindenki azt mondta, hogy nem akar velem dolgozni (ő nem volt ott). És szerinte nem mondta, nem mondhatta. Arra nem gondolt, hogy most is kétségbe vonta, amit mondtam.

Aztán míg én gondolkodtam, azt mondta, hogy szia, és ott hagyott.

És most nem tudom, hogy milyen kedvem van. Egyrészt elégedett vagyok, hogy ez előjött, másrészt az otthagyás nehéz nekem.

De mégis inkább jó kedvem van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése