2011. április 17., vasárnap

Telihold

Teliholdnál, a tengerparton limonanat ittam Amittal. Limonádét mentalevéllel. Hűvös volt, de nem fáztam. A lábam a homokban, beszélgetünk. A lány, aki kiszolgál, gyönyörű, de mintha zavarban lenne. Kiderül, hogy Beer Sevából való, és nemrég jött Tel Avivba. A zenétől nem halljuk a tengert, úgyhogy arrébb megyünk. A város színes fényeit néztük, és a víz fodrozódását. Aztán éjfél körül hazaértem. Meleg van, az ablakok nyitva. Valahonnan szeretkezés hangja hallatszik. Milyen furcsa, hogy ahányszor ilyet hallok, női hangot hallok. Mintha a férfiak csöndben dolgoznának, és csak a nők adnának hangot annak, amit éreznek.

Kitakarítottam. Kiültem az ablakba, úgy mostam le a külső részeket. Elégedett lettem az eredménnyel. Az eső, homok nyomát eltüntettem az ablakról. Peszah kezdődik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése