2011. szeptember 28., szerda

Haifa

Amikor sok tennivalóm áll előttem, rosszkedvűen ébredek. Mintha nem hinném el, hogy meg tudom csinálni. Aztán, ha legalább egy részüket elvégzem, elégedetté válok, és a többit odébbteszem. Így volt a minap is. Sikerült lemosnom az ajtókat, az erkély fedőlemezeit, elmentem beteget látogatni, telefonáltam a befogadási minisztériumba, beszéltem a proffal is. Elhalasztottam három ügyintézést, három telefont. Este coacholtam. Ügyfelemnek igénye van arra, hogy tanácsot adjak. Mondom, adok, aztán meglátjuk. Eddig mindig volt "de". Most elfogadja. Továbbra sem vagyok biztos abban, hogy tud vele valamit kezdeni, de ő nyugodtnak tűnik. Most elégedett vagyok. Megtettem, amit meg tudtam tenni.

A szombatot Haifán töltöttem Péteréknél. A legnagyobb ajándék Lea rajza volt. A rajz egyszerű, de a két virág szereti egymást rajta, ebben megállapodtunk Leával, és ennél többre nincs is szükség. Gondosan eltettem, olyan helyen lesz, hogy mindig szem előtt legyen. A lakásuk olyan, hogy ennél jobb nem lehet. A nappaliból, az étkezőből és a teraszról a tenger és a naplemente. Olyan volt az ottlétem, mintha nyaralnék a Balatonnál. Vidéki lét, sok zöld, csöndes utcák, köszönő szomszédok.

Nem tudtam aludni. Fájt a lábam. Ketten mondták, hogy becsípődhetett ideg. Amikor J. felébredt, kérdeztem, van-e altatója. Azután már aludtam.

B. a zsinagógából udvarolni kezdett. Először érintéssel, kedves beszéddel. Amikor elköszöntünk, azt mondta, szeret. Nem lacafacázik. Azóta sms-eket küld. Hihetetlenül jól udvarol. Kár, hogy nős. Nincs kedvem bezavarni egy rendszerbe. Senkinek se jó, nekem se.

Az a hír járja, hogy L-lel leszbikus kapcsolatom van. Aki terjeszti, arra hivatkozik, hogy a kommunikációnkból derül ki. Volt egy mondat a Facebookon, amit olvasva akkor eszembe jutott, hogy aki látja, azt gondolhatja, intim kapcsolatban vagyunk. Na, ez bejött.

Novemberig szól a szerződésem ebben a lakásban. Lehet, hogy Haifára költözöm utána. Olcsóbb, és most már vannak ott kapcsolataim. De továbbra is tanulni akarok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése