2014. április 26., szombat

Kevert élet ...

Izraeli létem új fázisa. Az izraeli szervezetfejlesztők konferenciáján megrendelem a Haarecet (Az ország). Baloldali lap, kormánykritikus. A nyelvezete nehezebb, a tartalma sokkal igényesebb, mint az eddig ingyen beszerzett kormánypárti Izrael hajom (Izrael ma). Néha arra nincs időm, hogy belenézzek, mégis valahogy az az érzésem, izraelibb vagyok, mint eddig. Ha a címeket és a vastagbetűs szövegeket el tudom olvasni, már elégedett vagyok.

Alíznál ebédelek. Minden baja van, a szomszéd, aki eteti az utcai macskákat, az ország, ahol udvariatlanok az emberek, a régi rabbi ... minden. Látom régi képeit, hihetetlenül gyönyörű fiatal nő. Elpazarolt élet. Soha nem ment férjhez, nem szült gyerekeket. Komoly és gazdag ismerősök, közös vacsora velük, és ennyi. Csöndben meghallgatom, megkérdem, segíthetek-e, aztán eljövök.

A tanulmány a szűkített határidővel, és a konfliktus kimerít. Nekimentem a norvégoknak, akik csinálják a Gestalt terápia képzést, és úgy volt, hogy bevonnak, aztán egy héttel a felkészítő tréning előtt úgy döntöttek, hogy mégsem. Írtam nekik egy emailt, hogy bajom van a döntésükkel, ami kirekesztő és nem áttekinthető, ezért nem etikus. Valaki szerint kíméletlen volt az emailem. Valószínűleg igaza van. Én vagyok az egyetlen, akinek van kapcsolata hozzájuk, és nincs függő helyzetben, ezért én tudtam kíméletlen lenni egy kíméletlen döntés hatására. Még nem válaszoltak.

Konfliktusba mentem a csoportom fő emberével. Főbácsinak neveztem őt, amit kikért magának. Ő egyeztetésnek gondolja azt, amit én jóváhagyásnak. Én hierarchikusnak látom a rendszert, amit ő nem.

Meddig tudom ezeket a küzdéseket csinálni? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése