2018. április 27., péntek

Jó hírek nekem

Ma tartottam egy coacholást, és nagyon jó volt. Az ügyfelem azt mondja, hogy sokkal jobb kedve van, mióta hozzám jár. Azóta nagyjából el tudja engedni, ami nem rá tartozik, és sokkal kevésbé idegesíti fel magát azokon a dolgokon, amin nem tud változtatni.

Egy másik ügyfelem felhívott, és mondta, hogy nem felejtett el. Egy cserép virágért coacholtam őt, és azt a cserép virágot még nem kaptam meg. Ennek szólt, hogy nem felejtett el. Politikus, nem kerültek be a Parlamentbe, és bár mondtam, hogy ha gondolja, beszélgethetünk, mert azt véltem, hogy nagyon le van törve, de nem, azt mondja, hogy az elkeseríti, ami az országban zajlik, de egyébként tök jó kedve van, és a kollégáiban is ő tartja a lelket, és ezt nekem köszönheti. Amikor mondtam, hogy most énrajtam van a sor, hogy meghívjam, mert előzőleg ő hívott meg egy ebédre, azt mondta, hogy erről szó sem lehet, ő hív meg megint.

Ez a két visszajelzés nagyon jól érintett, és ezt nem is tudom szavakkal kifejezni. Ilyenkor, de már amikor dolgozom velük, akkor is, nagyon élek. Itt sem találom a megfelelő szavakat, de tök elégedett vagyok, mondanám, hogy boldog vagyok, amikor ezeket a szavakat hallom.

A Dia volt abban a csoportban, amelyiknél tanítani fogunk, és amikor meghallották, hogy mi jövünk, nagyon megörültek nekünk.

Most péntek délután van, úgyhogy nem írok többet, elmegyek zuhanyozni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése