2018. október 23., kedd

A tréningek és az öregedés


Túl vagyok két tréningen. Mind a kettő most kezdődött, az egyik a Gestalt terapeuta tréning, amelynek én vagyok az egyik főnénije. Most nem írom ide, hogy ki a másik, a GDPR (?) miatt. A másiknak is én vagyok az egyik főnénije, ill. a legfőbb nénije. Az a Flow Coaching Scool. Ez is Gestaltos.

Mind a kettő nagyon jól sikerült, én is elégedett voltam, meg a résztvevők is. Volt egy résztvevő, aki akkor még nem fizette be a díjat, elneveztem „Toporgónak”, mert hiányolta az elég sok férfienergiát, és tartott attól, hogy ha csak ő hozza be, akkor rossz helyzetbe kerül.

Azóta már egy ügyfelem is jelentkezett, férfi, úgyhogy lesz kettő férfi. Azóta már a Toporgó is befizette a díjat.

Az első tréning után nem éreztem fáradtságot, most a második után nagyon. Volt egy megbeszélésünk, akkor azt kértem, hogy ne beszéljen két ember egyszerre, mert akkor szétesem. Szerencsére nem is beszélt egyszerre két ember, úgyhogy rendesen végig tudtam csinálni.


A zsinagógában találkoztam egy régi haverral, akit már több évtizede nem láttam. A fiával jött, aki bár micvó korú, és a rabbi készíti fel. Őt is megviselte az élet, mármint a haveromat, meg engem is. De ő is életvidám, meg én is. Ez jó.


Mindenki azt mondja, hogy jól nézek ki, és akivel telefonálok, hogy jó a hangom. Ha más értelme nem is volt az izraeli kirándulásnak, mármint a 4,5 éves kirándulásnak, de az igen, hogy hogyan lehet szépen megöregedni. Én ott rengeteg jól kinéző és energikus öregasszonyt láttam. Ezt tanultam tőlük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése