2014. október 1., szerda

Napi aktualitások

Tegnapelőtt meghallgattam Bibi beszédét az ENSz-ben. Nem tetszett. Fellengzős és arrogáns, ez jut eszembe róla. 

Ma vitatkoztam egyet a lakás tulajdonosával, majd fogtam magam, elmentem a tanácsházára, hogy megkérdezzem, mi a kötelességem, amikor ki akarok költözni. Ma és holnap tréningen vannak, vasárnap tudom megkérdezni őket.

Elmentem a legközelebbi bevásárlóközpontba, ahol van mozi, hogy megnézzek egy új izraeli filmet, a Válólevél címűt. Ott kiderült, hogy csak este van mozi, így kóvályogtam kicsit. Egy sarokban enyhén fogyatékosnak tűnő nő ült, utánam szólt. Nehezen értettem, mit akar, nem beszélt elég tisztán az én hébertudásomhoz. Aztán megértettem. Egy pultnál egy másik, szintén enyhén fogyatékosnak tűnő nő állt, előtte gyönyörű csomagolásban csokoládék. Kézi gyártású, mindenféle csokik. Kérdezem, ezeket ti csináljátok? Nem mi - mondja önérzetesen - hanem fogyatékkal élők. Ja, az más. Vettem kétfélét.

Elbuszoztam Tel Avivba, egy másik bevásárlóközpontban lévő mozihoz. Vettem jegyet, majd mivel volt még időm, ott is lézengtem kicsit. Egy giccsboltnál nézelődöm, az ajtóban korosabb férfi áll, beszélgetni kezdünk. Amikor kiderül, hogy alijáztam, coach vagyok, de nincs itt elég munkám, kérdezte, hogy hogyan szerzek ügyfeleket, majd felvilágosított, hogy minden nagy cégnek kell írnom levelet, de úgy címezve, hogy kizárólag a menedzser kezébe. Ezt kell csinálnod, mondta. Még fejtegette volna tovább, de a tulajdonos behívta, én meg elmentem a moziba. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése