2012. március 4., vasárnap

Pörgés

Micsoda nap! Reggel azt álmodtam, hogy egy férfi az ötéves lányával szexuális játékot játszik. Indulatosan mondom neki, hogy ne csinálja. Láthatóan nem érti, hiszen szeretik egymást, és mindketten élvezik. Akkor mondom, hogy túl korán felnőtt lesz a gyerek. Ez mintha elgondolkodtatná, de nem tudom, mi az eredménye, mert felébredek.

Reggel 9-kor jött az "ügyfelem". Amikor néhány hete itt a Gestalt és a pánikroham tréningen voltam, az egyik nő mondta, hogy valakit ismer, akinek szüksége lenne terápiára, elküldi hozzám. Felhívott egy fiatal nő, alaposan kikérdezett, mit csinálok, hogy csinálom, és mennyiért. Aztán mondta, hogy körülnéz. Gondoltam, ennyi volt. De a napokban hívott, hogy kipróbálná. Ma reggel jött. Dolgoztunk, aztán abban maradtunk, hogy csinálunk három ülést, és eldönti, hogy ez jó-e neki. Héberül kezdtük, angolul folytattuk.

Felhívott az a magyar fiatalember, akiről írtam az Új Keletben. Itt volt egyszer, abban maradtunk, hogy mára megmondja, hogy jön-e vagy nem. Azt gondoltam, hogy nem fog jönni, inkább megpróbálja megoldani a problémáját anélkül, hogy fizetnie kellene érte. Ma hívott, hogy jön. Megbeszéltük, hogy amikor visszajövök, keressük egymást.

Felhívott az az idős férfi, akivel egyszer volt egy ülésünk, aztán eltűnt, aztán előtűnt, mondta, hogy akar velem dolgozni, aztán eltűnt, aztán előtűnt, akkor én utaztam el, aztán eltűnt, és most hívott. Ha még mindig akar velem dolgozni, amikor visszajövök, akkor ő is ügyfelem lesz.

Felhívott a prof, aki vezeti a tanítást a Bar Ilanon. Megbeszéltük, hogy március 22-én beszállok a tanításba.

Találkoztam Etivel, aki szervezeti tanácsadást folytat, és megbeszéltünk egy műhelyt együtt. Valamikor áprilisban csináljuk.

Kimentem Bné Brákba, hogy elhozzam a kétszáz kipát. Négy kiló. Az új bőröndnek kitört a kereke, hajnalban majd taxit kell fognom, mert ha néhány súlyos dolgot a kézitáskába teszek, akkor is 19 kiló a nagybőrönd.

Hát, ez nem volt egy meditatív nap.

3 megjegyzés:

  1. hűha, és majdnem mind jó...ez aztán egy nap! a gestalt vs pánikroham érdekesen hangzik, hallanék róla szívesen...

    VálaszTörlés
  2. Erdekes, hogy ezt mèg nem is olvastam amikor reggel kerestelek. :)

    VálaszTörlés