2011. augusztus 10., szerda

Döntés előtt

Az Orange-ból a kiváló amerikai angolsággal beszélő, de most már nagyon fáradt hangú nő azzal az ajánlattal állt elő, hogy 164 sékelért beszélhetek Izraelben akárkivel 300 percet (most kb. 150-et beszélek), küldhetek 200 sms-t (most 30-at küldök), beszélhetek másik Orange fogyasztóval 500 percet, internetezhetek 2,5 Gb-nyit (most 1-nél kevesebbet használok). A mobilra vállalt kötelezettség még 11 hónapig tart, azt kell fizetnem, ha visszamegyek Magyarországra, ezt nem tudják elengedni, ez kb. 50 sékel, azaz 3000 forint. Azt mondtam, hogy ezen gondolkodnom kell, beszélek a tanácsadómmal, és holnap visszahívom.

Az elmúlt napokban arra gondoltam, hogy a döntésre magamnak adott egy évet kibővítem még egy félévvel, hogy kiderüljön, tudok-e itt élni. Eddig mindenki azt mondta, türelem, lesz ügyfelem.

Most ez az Orange ajánlat is efelé mutat. A Bezeq-kel is egy évet kötök le, amit átadhatok másnak. Most megint gondolkodhatom, mit tegyek. Szerinted?

16 megjegyzés:

  1. Nehogy hazagyere!
    De komolyan, szerintem egy év nem olyan sok idő, még csak most kezdesz munkát keresni, nem? Eddig csak tanultál, az nem számít bele.
    Különben is Te bízol magadban, úgyhogy Neked minden sikerül!

    VálaszTörlés
  2. Igen, még csak most kezdek munkát keresni. Carol, a lakótársam, amikor elmeséltem neki a Bezeq vitát, azt mondta, welcome to Israel és hogy gyorsan tanulok. Gondolod, ha bízom magamban, akkor sikerül?

    Az biztos, hogy itt is van olyan érzésem, mint Amerikában, és ami nincs Mo-on, hogy ha tudod, mit akarsz, eléred.

    VálaszTörlés
  3. sztem bölcs ez a félév hosszabbítás, hiszen eddig nem a munkakeresés volt a fókuszban...és még akkor se adsz túl sok időt magadnak...

    VálaszTörlés
  4. Szerintem ha azt várod (akár tudat alatt), hogy mikor telik le az idő, amit adtál magadnak, és jelentheted ki, hogy kész, megpróbáltad, nem sikerült, akkor előbb-utóbb eljön ez az időpont.
    Ha mindig az aktuális problémákkal foglalkozol, és "ott vagy" az adott helyen, helyzetben, akkor mindig megoldod, ami éppen adódik. :)

    VálaszTörlés
  5. Ja, jókat mondtok. Most az aktuális problémám, hogy az Orange-zsal nem jutok egyezségre. Küldök egy levelet a központba, ha az is eredménytelen, akkor a kommunikációs minisztériumba. Úgyhogy még maradok.

    VálaszTörlés
  6. ha harc, hát legyen...de azért nem menjen rá minden energiád:o)

    VálaszTörlés
  7. Van, persze. Most már van fizetett internetem, erre meghalt a számítógépem.

    VálaszTörlés
  8. Már csak azt lenne jó tudni, mikor lesz minden együtt.

    VálaszTörlés
  9. ó, basszus. de te jól vagy?!

    VálaszTörlés
  10. Ha eltekintek attól, hogy néha arra gondolok, milyen nagyképű voltam, amikor arra gondoltam, hogy eléggé meg tudok héberül tanulni. ..

    VálaszTörlés
  11. ??? azé' ne felejtsd el, hogy picivel több mint fél éve kezdted...nem lehet, h ezek inkább irreális elvárások mintsem nagyképűség? nem mintha el akarnám venni tőled:o)

    VálaszTörlés
  12. Eléggé meg tudsz héberül tanulni, nem olyan bonyolult nyelv, te meg kitartó vagy és okos. :)

    VálaszTörlés
  13. Még mindig rossz a géped?

    VálaszTörlés
  14. adj életjelet bárhogyis:o)

    VálaszTörlés