2015. február 5., csütörtök

Ami kiemelkedik. Vegyes

Nem tudom, mondtam-e már, hogy nem leszek haredi. Nem nekem való. Az még elmegy, hogy kényszeresen aprólékosan figyeljek a kásrutra, a szombatra, még az öltözködés túlnyomó része is oké. Egyetlen dolog, ami nem, az az, hogy olyan felsőt hordjak, amiben még a kulcs-csontom sem látszik. No way, hogy nyakig érő öltözékben legyek. Attól én megőrülök. Azt sem akarom elfogadni, hogy nadrágot sem hordhatok. Szóval, nem leszek haredi.

Ez volt a nagy felfedezése annak, hogy kikosaraztam a szegény haredit, aki már majdnem biztosra vette, hogy a felesége leszek. A lelkesültségem a gestaltos fickóval való találkozásomkor, és ugyanennek hiánya a vele való találkozáskor elég jelentős felismeréshez vezetett. Ha nem érted az összefüggést, nem baj, én sem.

Az izraeli ügyfelem mondja, hogy a múlt héten eszébe jutottam, és hiányoztam neki. Meglep és elérzékenyít a mondata. Az arca sokkal lágyabb, mint kezdetben. Aztán megint bekeményedik. Nem zavar, tudom, hogy az a dolgom, hogy itt legyek, legyek és ne tegyek.

Kezdek visszatérni a megszokott nyugalomhoz. Ledolgoztam sokszáz emailt, már kevés van, amit nyomaszt a befejezetlenségével. Az előző éjjel birtokba vettem a hálószobát is, nyolc órát aludtam az utcai zaj nélkül.

Új onkológushoz mentem. Az előző, amikor mondta, hogy nem tudja az előzményeket, ez annyira kiborított, hogy eljöttem anélkül, hogy megvizsgált volna. Most mondtam az ügyintézőnek, hogy máshoz akarok menni. Előítéleteim vannak az orosz orvosokkal, ezért amikor mondta, hogy dr. Tatjana, kértem másikat. A másik férfi, amikor ezt választottam, az ügyintéző ezen megdöbbent, de beírta.

Amikor az orvos megszólalt, már tudtam, hogy orosz nyelvterületről jött.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése