2011. július 3., vasárnap

Újabb költözés ...

M tanácsára pénteken, a tervezett költözés napján felhívtam a háziurat, hogy maradnék még két napot, és vasárnap költöznék. Mondta, semmi gond, maradhatok és két nappal többet fizetek. Mikor ezt mondtam M-nek, mondta, hogy várjak még, megpróbál aznap jönni. És jött. Déli 12-kor még nem tudtam, hogy aznap költözöm vagy vasárnap. Megbeszéltük, hogy háromra jön. Addigra összepakoltam a motyómat, és kitakarítottam a szobát és a fürdőszobát, ahogy megegyeztünk a háziúrral.

M. furgonnal jött, megállt a tilosban, mert máshol nem tudott megállni, mindent lehordott a harmadik emeletről, addig én álltam a kocsinál, hogy ha jönnek a rendőrök, lássák, hogy költöztetés zajlik. Az új lakás utcájában sem tudott leparkolni, egy kocsibejárónál megállva kirakott mindent, majd továbbment parkolóhelyet keresni. Én egyenként a házhoz hordtam a bőröndöket, táskákat, képeket, széket, majd felvittem az első emeletre, ahol a lakás van. Az utcán a hőmérséklet kb. 30 fok. M nem talált parkolót, így megállapodtunk, hogy most továbbmegy, és majd a héten hív.

Mire elindultam Julihoz, már nem jártak a buszok. Seruttal elmentem a Dizengoff utcáig, és onnan elgyalogoltam hozzá. Tudtam, hogy aznap már nem megyek zsinagógába, nincs hozzá erőm.

Szombat este a sabbat kimenetele után hazasétáltam, kimostam a szekrényeket, elkezdtem kipakolni a ruhákat, egészen addig, amíg nem találtam hálóinget. Akkor abbahagytam, kiültem a teraszra a hintaszékbe, ittam egy unikumot, elszívtam két cigit, és élveztem a hűvös tel avivi estét. Pontosan ez az, amire szükségem volt.

A képet nem tudom csatolni, mert a mobilomnak nem elég erős az internet. Vagy nemtommér. Ezért a bérelhető biciklik képét teszem föl.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése