2012. augusztus 21., kedd

Jeruzsálemi kép és mai parti

Elfelejtettem megírni, hogy péntek délután a piac után még söröztünk egyet Slow Mosénél. Nagyon jó hangulatú kis kocsma. Éppen zenedélután kezdődött. A csapos srác kiült mellénk a teraszra cigizni, annyira szép srác volt, nagy szemű szefárd gyerek, hogy belefeledkeztem a nézésébe. Kiváncsian visszanézett rám, akkor magamhoz tértem.

Ma Alice szülinapi partiján voltam, ott is valaki megkérdezte, hogy ismerjük-e egymást. Azt hiszem, túlságosan erősen nézhettem.

Alice korosabb, nagyon szép nő, Angliából származik, tőlem kb. 20 perc sétaútra lakik, elegáns, nagy lakásban. Mivel pénzfelhajtó volt non-profit segélyszervezeteknek, ezért nagyon sok előkelő kapcsolata van. Ezek jó része ott is volt ma a bulin. Izraeliek, angolok, arabok, indiaiak. De én csak azokat ismertem, akikkel a zsinagógában szoktam találkozni. A rabbi meg még hárman.

Hamarosan jövök, úgyhogy szüneteltetem az írást. Budapestről valahogy nincs késztetésem az írásra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése